Top of this document
Go directly to navigation
Go directly to page content

Forum: Als je nadenkt, dan word je pas echt bang?

Discussie: gemaakt 8 mei 09, 11:41

Via SMS

Onderstaande reacties zijn binnengekomen via SMS. Sms 'bang' en je antwoord naar 06 - 15317109.

7 reacties

lang niet zo erg als wanneer

ik zou bidden

13 mei 09, 18:50 13 mei 09, 18:50

Als je nadenkt...

... mis je de boot en ja, dat maakt maar angstig. Men kan maar beter Spinoza lezen.

13 mei 09, 16:01 Tjip, 13 mei 09, 16:01

correctie...

Beste Willem,

Hartelijk bedankt voor je reactie. Indien je posters op een gapend leeg bord hadden gehangen, was het wellicht een ander verhaal geweest. Ik heb echter afgelopen zondag de hele dag posters geplakt voor Newropeans. Deze zijn integraal over geplakt door jullie campagne.

Wij zijn een nieuwe partij die zich onafhankelijk van Brussel verkiesbaar wil stellen voor de EU verkiezingen. We vragen daarom ook geen subsidies aan en zijn volledig afhankelijk van vrijwilligers die hun geld en tijd in ons investeren. Kan je nu mijn verontwaardiging begrijpen over het feit dat jullie (met subsidiegeld) de stad massaal behangen met jullie posters?

groet!

12 mei 09, 22:42 Ik woon ook in Amsterdam, 12 mei 09, 22:42

niet zo JAMMER

beste vrijwilliger,

we proberen lastige vragen te stellen n.a.v. het gedachtegoed van spinoza. dat doen we onder andere door die vragen te contextualiseren met merken die we allen kennen uit de nederlandse openbare ruimte. als er politieke partijen zijn die vinden dat we in de weg zitten op die gapend lege eu verkiezingsborden; SORRY! dan mogen jullie inderdaad graag over ons heen plakken:-)

sterkte met de verkiezingen!

12 mei 09, 18:59 Willem Velthoven, 12 mei 09, 18:59

POSTERS

Beste Spinoza,

Erg jammer dat jullie de posters voor een open discussie plakken op een plek die bedoeld is voor een discussie over de Europee verkiezingen. Vrijwilligers van kleine partijen hangen daar posters op zodat ook zij een podium creëren voor hun stem. HEEL ERG JAMMER om te zien dat jullie deze plek nodig hebben voor jullie campagne. Al helemaal jammer om te zien dat jullie dit juist ten koste doen van de kleine partijen. Hadden we niet verwacht vanuit jullie kant.

Als je écht nadenkt, laat je dit dus wel uit je hoofd...

Een vrijwilliger

11 mei 09, 19:45 Ik woon ook in Amsterdam, 11 mei 09, 19:45

als je bang bent, dan denk

je pas echt na

11 mei 09, 19:13 11 mei 09, 19:13

Meestal is het verhelderend, hangt af

van waar je over nadenkt...

8 mei 09, 17:13 8 mei 09, 17:13
Voeg een reactie toe

Post title

Post url

Your comment